قاتل 52نفر

به یارو گفتن چه طوری قاطل 52نفر شدی گفت:

من راننده ی ماشین سنگین هستم یه روز تو جاده داشتم نوار رو داخل ظبط صوت  وارد میکردم....

یه لحظه نگاه کردم جلو دیدم سه چهار تا ماشین خوردن به هم....

زدم رو ترمز دیدم خرابه یه طرف جاده 50نفر نگاه می کردن به تصادف یه طرف دیگه 2نفرنگاه میکرد........

با خودم فکر کردم چی کار کنم گفتم : همان بهتر که 2 نفر سمت چپ رو بکشم فرمان ماشین رو دادم سمت چپ......

1نفر از آن 2نفر را کشتم نفر دوم فرار کرد سمت 50 نفر{سمت راست}رفتم که بکشمش......

50نفر را هم کشتم......................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,ساعت 13:49 توسط admin| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com